תיק הלקוח מאגד בתוכו את כל המידע על הלקוח:
- אנשי קשר ודרכי יצירת קשר
- תיקים ברשויות
- מידע נוסף (ידנית)
- מידע שנאסף באמצעות פעולות אוטומציה
- ועוד
במקרים פשוטים, למשל רווקה שהיא גם עצמאית – אשת הקשר היא היחידה שהיא גם בעלת התיק ברשויות.
במקרים מורכבים יותר, למשל בני זוג, שיש בבעלותם חברה בע"מ ובן הזוג הוא גם עוסק פטור – אנשי הקשר יהיו שני בני הזוג, לזוג קיים תיק ברשויות, לחברה בע"מ יהיה תיק נפרד (גם מע"מ וגם מ"ה) ולבן הזוג יהיה תיק במע"מ – הכל מאוגד באותו תיק הלקוח.

המשרד מחליט כיצד לאגד את אנשי הקשר, היחידים והתאגידים – הכל מאוגד "בקורת גג אחת"
חלוקת לפי נושאים (לשוניות)

ביטוח לאומי
המערכת מאפשרת להעלות מידע ישירות מאתר הביטוח הלאומי ומס הכנסה
דוגמא – 1: בלשונית הביטוח הלאומי ניתן לראות את גובה ההכנסה המבוטחת המקדמות החודשיות, חובות והפרשי שומה
כולל הסטוריה והתפתחות לפני נתוני הביטוח הלאומי
המידע יוצג עבור כל היחידים המקושרים לאותו תיק לקוח במקום אחד ובטבלה אחת

ניכוי מס במקור - ניהול ספרים (תומך במערכת החדשה החל מ 1.1.23)
דוגמא – 2: בלשונית נ.ב.מ. (ניכוי מס במקור) ניתן לראות עבור כל היחידים והתאגידים המקושרים לתיק הלקוח את % ניכוי מס במקור (או פטור מלא) , אישור ניהול ספרים ואת היסטוריה המידע לפי נתוני מס הכנסה

תיק הלקוח.ה - לשונית הגדרות
אין הגבלה לכמות הישויות שניתן להוסיף לכל תיק לקוח.ה
בלשונית הגדרות (אחרונה) - ניתן לקשר ולהגדיר את המאפיינים לכל תיק לקוח.ה במשרד
במבט מהיר ניתן להבין היכן קיים מידע (כחול)
היכן קיימת משימה ( צבעים אחרים )
