שאלות ותשובות לקוחות

אזור אישי

כל מי שקיבל הרשאה לכך מהמשרד או ממך.

בהחלט אפשר. אבל לפעולות מורכבות כמו מילוי טפסים או שאלונים מומלץ ונח יותר במסך גדול.

בקשות שירות

בעמוד הבית באזור האישי – יש טופס פשוט לבקשת שירות.

או בקישור היעודי להכניסה למערכת גם ללא חיבור לאזור האישי

בהתאם לנהלי העבודה שלך מול המשרד כל בקשת שירות מתעדכנת מיידית במערכת המידע של המשרד. 

טפסים ושאלונים

בעל.ת העסק או מי שמקבל הראשה למלא את המידע
כן אפשר.כולל צילום מסמכים במצלמה של הנייד. אבל לעיתים נח יותר למלא במסך גדול.

כל מי שמקבל הרשאה לאזור האישי יכול למלא את הטפסים או השאלונים. 

בכל פעם שלוחצים על עדכון/שליחה – המידע נישמר ונשלח  EMAIL בהתאם לסטאטוס השאלון.
יש ללחוץ על עדכון/שליחה – המידע נשמר וניתן להמשיך מאותה הנקודה במועד אחר

כמה פעמים שרוצים עד להשלמת המידע.

הטופס הוא למעשה "דף אינטרנט" במידה וסוגרים את הדפדפן עצמו או את הדף ללא ביצוע  עידכון/שליחה – המידע  איננו נשמר!

כל עוד הטופס "בעבודה" המשרד לא מקבל עידכונים  – במידה ובוחרים את הסטאטוס "סיימתי" – המשרד יקבל EMAIL בהתאם.

זו החלטה אישית של כל משרד  בהתאם לנהלי העבודה.

כן בהחלט , כמובן שיש להיות בקשר עם המשרד באופן שוטף להשלמות נדרשות 

כללי

בוודאי !! – כל לקוח.ה יכולים  להשתמש במערכת ולהציג אותה למייצג.ת  גם אם אין למשרד קישור למערכת – אבל כדי להשתמש במערכת המשרד חייב להתחבר לשירות.

כל המידע באזור האישי נמצא בשרתים חיצוניים בישראל, ספריות משותפות או קבלים מאובטחים בהתאם לספק השירות שלך, עמודי מידע מאובטחים בטכנולוגית HTTPS/SSL.