התראות ותזכורות

התראות ותזכורות מובנת במערכת, בין היתר: 

* בעת הוספת לקוח/ה לאזור האישי 

במערכת המשימות, בעת פתיחה, עידכון, החלפת אחראי/ת שלב הבא וסיום משימה.

* במערכת השאלונים והטפסים, בעת הקצאת שאלון, עידכון או סיום מילוי שאלון. 

* במערכת התהליכים והאוטומציה הרוחבית – לפי הגדרות ושינויים בסטאטוסים

בחלק מהתזכורות מובנה מהלך של "אסקליצה" – כאשר אין תגובה או התיחסות למיילים הרגילים נשלחת תזכורת למנהל/ת בהתאם לנושא. 

כל מייל שנשלח מהמערכת ממותג בלוגו ובשם המשרד שלך.