שאלות ותשובות משרדים / מייצגים
המערכת מנהלת באופן מקיף את המידע על הלקוחות, תהליכי העבודה וצוות העובדים.
למה לא? אפשר להתחיל בקטן ולצמוח איתנו, המערכת מתאימה לכל סוגי המשרדים.
המערכת חדשנית בגישת ניהול משרד ומאגדת נושאים ותחומים בגישה מתקדמת דיגיטלית וחדשנית.
מיתוג הקשר עם הלקוחות
בעת ההפניה אל הלקוח – בראש כל עמוד מוקרן שמך ושם המשרד והלוגו שלך.
המערכת כוללת ממשקי ניהול מלאים המסייעים בכל תהליך העבודה כולל תזכורות והתראות.
אזור אישי
כמו כל מערכת דיגיטלית יש לקוחות שמסתדרים עם המדיה ויש כאילו שפחות , מסכי המערכת ודרך העדכון פשוטה וידידותית, תלוי מאד מהו בפרופיל לקוחות המשרד – מומלץ לבחור מספר לקוחות על מנת להתנסות יחד איתם בעבודה משותפת.
בקשות שירות
בדוח מרכז לכל בקשות השירות הפעילות ובתיק הלקוח.ה מופיעות רק הבקשות של אותו לקוח.ה
כל עדכון סטאטוס של בקשת שירות מופיע גם באזור האישי של הלקוח.ה
כן בהחלט, אבל בשלב זה יש לעדכן את הבקשה באופן יזום. בהמשך נבחן אפשרות לשלב אוטומטית גם בקשות שירות גם מערוצים אילו.
טפסים ושאלונים
בכל פעם שהלקוח מעדכן – המידע נישמר ונשלח אימייל לעובד.ת שאחראים על השאלון.
הלקוח ממלא את הטופס ומעלה אליו מידע ומסמכים, ברגע שתחליט/י שקיימת שלמות נתונים ניתן להוריד את כל הקבצים למחשב שלך.
כמובן שאפשר, במקרים מסויים (למשל במהלך שיחה או פגישה במשרד) ניתן לפתוח כל טופס "במצב משרד" לעבור עם הלקוח.ה על השאלון ולתת ללקוח.ה להמשיך למלא את השאלון עצמאית. הרעיון הוא שהלקוח ימלא את הטופס בעצמו ויחסוך לך זמן יקר.
שומרים "טיוטה" בלחצן עדכון, אוספים את המידע וממשיכים למלא לאחר איסוף המידע הנדרש.
הטופס הוא למעשה "דף אינטרנט" במידה וסוגרים את הדפדפן או את הדף ללא ביצוע עדכון/שליחה – המידע איננו נשמר !!
אפשר הכל.. אבל לאט לאט.. קודם כל יש להירשם ולהתחיל לעבוד במערכת. יש להחליט שזה בכלל מתאים לך ולאופי העבודה במשרד. יחד נבחן כל בקשה לשינוי ועידכון.
זו החלטה אישית שלך – כמו בכל תהליך אנחנו אוספים את כל המידע ובמקביל מתחילים לעבוד על המשימה הדוח או התהליך. המערכת תסייע לך לאסוף את המידע בדיוק וביעילות. השילוב בין שלב איסוף המידע לעבודה בפועל על התיק תהיה לפי נהלי העבודה במשרד.
אם רוצים, אפשר.
כן בהחלט !! – כל טופס ושאלון הוא רב שימושי ורב שנתי – כל המידע עובר משנה לשנה. בתחילת שנת 2022 הלקוח.ה מעדכנים את נתוני שנת 2021 על בסיס נתוני 2020.
כללי
זו לא מטרת המערכת, העבודה המקצועית של הכנת הדוח השנתי או כל טיפול אחר היא אישית של בעל.ת המשרד . המערכת תדאג שיתקבל כל המידע וכל המסמכים התומכים במידע לטובת הכנת הדוח או השאלון.
כל המידע שבטופס עובר בין הלקוח.ה שלך לבין משרדך – המידע מוגן בטכנולוגית HTTPS/SSL ונשמר בשרתים מאובטחים.
בכל מסך יש כפתור עזרה ותמיד ניתן ליצור קשר בהודעת ואטצאפ (ממש כאן>>) למחלקת התמיכה ונשמח לסייע 050-7994456 או למייל support@doctome.co.il