מהי משימה?

משימה הינה אירוע עם התחלה אמצע ובשאיפה גם סוף טוב.  משימה יכולה להיות שהלקוח מבקש העתק תעודת עוסק מורשה או אישור הכנסות, פעולה פנימית כמו הגשת דוח, תיקון דוח מע"מ, ביטול קנס כלשהו או עריכת הסדר תשלומים מול ביטוח לאומי – בקיצור כל דבר יכול להיות "משימה".  יש משימות פשוטות לטיפול תוך מס' ימים ויש משימות מורכבות האורכות תקופה ארוכה יותר במעורבות של מספר אנשים.  

מערכת המשימות

מערכת המשימות מאפשרת לעקוב, לטפל, ולעדכן מגוון רחב של משתנים המגדירים את "המשימה"  כולל, בין היתר:

  • יוצר/ת המשימה
  • אחראים, עוקבים – חשוב לציין שהמערכת מאפשרת לשלב גם את הלקוח/ה במשימה !! – כלומר הם יקבלו התראות ועידכונים על התפתחות המשימה 
  • האם קיים שכ"ט למשימה – לא תמיד זוכרים לחייב.. נכון? 
  • תזמון המשימה  לתאריך עתידי וקביעת "נודניק" להתראות ותזכורות
  • עדיפות
  • העלאת קבצים קשורים למשימה
  • תמונת מצב להתפתחות חיי המשימה עד לסיומה
  • שיוך המשימה לקטגוריה, הקפאת משימה / שחזור מהקפאה
  • משימה פרטית (עבור בעלי המשרד)
 
המעורבים במשימה יכולים לבקר את המשימה, לעדכן או לשנות פרטים בהתאם להתפתחות המשימה על ציר הזמן. 

מסך המשימה

דוחות המשימות

דוחות המשימות מופיעים במקומות שונים על מנת לאפשר למשתמש גישה מלאה

בכניסה למסך הבית – הצגת כל המשימות הפתוחות שבאחריות המשתמש/ת ואפשרות לקישור לכל משימה

עבור בעלי המשרד – דוח מקיף לפי קטגוריות / לפי עובדים / לפי סטאטוס המשימה וכד' 

בתיק הלקוח/ה – הצגת כל המשימות הפחותות, המשימות שנסגרו או שהועברו לארכיון