ניהול משימות

מהי משימה?

משימה הינה אירוע עם התחלה אמצע ובשאיפה גם סוף טוב.  

משימה יכולה להיות  בקשת לקוח.ה להעתק תעודת עוסק מורשה או אישור הכנסות, בירור סוגיה מקצועית, תיקון דוח מע"מ, ביטול קנס כלשהו או עריכת הסדר תשלומים מול ביטוח לאומי.

בקיצור, כל ארוע יכול להיות "משימה".  יש משימות פשוטות לטיפול תוך מס' ימים ויש משימות מורכבות האורכות תקופה ארוכה יותר במעורבות של מספר אנשים.

כאשר משימות חוזרות על עצמן באופן רוחבי ומחזורי במשרד ניתן להשתמש במודול התהליכים

מערכת המשימות

מערכת המשימות מאפשרת לעקוב, לטפל ולעדכן מגוון רחב של משתנים המגדירים את "המשימה"  כולל, בין היתר:

1
יוצר.ת המשימה
2
עדיפות המשימה
3
האם קיים שכ"ט למשימה

לא תמיד זוכרים לחייב.. נכון?

4
תזמון המשימה

לתאריך עתידי וקביעת "נודניק" להתראות ותזכורות

5
העלאת קבצים קשורים למשימה
6
תמונת מצב להתפתחות חיי המשימה עד לסיומה
7
שיוך המשימה ללשונית

הקפאת משימה / שחזור מהקפאה

8
משימה פרטית (עבור בעלי המשרד)
9
אחראים, עוקבים

ניתן לשלב גם את הלקוח.ה במשימה! - כלומר הלקוח.ה יקבלו התראות ועידכונים על התפתחות המשימה 

10
מעורבות במשימה

המעורבים במשימה יכולים לבקר את המשימה, לעדכן או לשנות פרטים בהתאם להתפתחות המשימה על ציר הזמן. 

מסך המשימה

דוחות המשימות

דוחות המשימות מופיעים במקומות שונים על מנת לאפשר למשתמש גישה מלאה

בכניסה למסך הבית

הצגת כל המשימות הפתוחות שבאחריות המשתמש.ת ואפשרות לקישור לכל משימה

עבור בעלי המשרד

דוח מקיף לפי קטגוריות / לפי עובדים / לפי סטאטוס המשימה וכד' 

בתיק הלקוח.ה

הצגת כל המשימות הפחותות, המשימות שנסגרו או שהועברו לארכיון