רואי חשבון? בואו לעשות את החיים קלים יותר

בתור רואי חשבון, כולנו כנראה מכירים את האתגרים הבלתי פוסקים שמשתלטים לנו על כל רגע פנוי (ולא פנוי) ביומיום.

כך שבמקום לנהל,את המשרד והצוות ולעסוק בתחומי המקצוע אנחנו מכלים זמן רב מדי בכיבוי שרפות, במקום להשקיע זמן בשיחה יעוץ ללקוח חדש  אנחנו נשאבים למטלות אחרות.

כמעט שכחנו למה נכנסו למקצוע הזה מלכתחילה.

עמוק בפנים אנחנו יודעים שחייבת להיות דרך טובה יותר לעשות את הדברים. דרך קלה יותר להתמודד עם משימות לא צפויות. דרך נוחה יותר לעבד ולשמור את המידע. דרך יעילה יותר לתקשר בתוך המשרד. 

דרך שתאפשר לנו להתמודד טוב עם חופשת לידה ובאמת לשחרר את העובדת עם חיוך, דרך שתאפשר לנו לקלוט עובד חדש בצורה מהירה ובלי עשרות שעות של עדכונים פרטיים על כל לקוח, דרך שתאפשר לנו להתמודד עם מבול פתאומי של לקוחות שהגיעו מפה לאוזן (אתם חייבים לראות את היחס האישי שלו!). 

חייבת להיות.

אבל אנחנו פשוט לא מצליחים לקחת את הזמן הנחוץ כדי לחפש את הפתרון הזה. ובינתיים העולם ממשיך להסתובב, לברוח לנו בין מהאצבעות. השגרה שואבת ואנחנו לא מצליחים להרים את הראש ולראות מעבר לה. 

זה גם המקרה של איתי, רואה חשבון מעל 15 שנה ומומחה לדיגיטציה של משרדי רואי חשבון, שנתקל בבעיות האלו. 

הוא הרגיש שככל שהמשרד שלו גדל הוא מתעסק יותר "במסביב" ופחות בדברים בהם רצה לעסוק. כמי שעבד מעל לעשר שנים בהייטק, הוא החליט להרים את הכפפה ולבנות את מערכת הניהול הראשונה למשרדי רואי חשבון בארץ שנבנתה מלמטה, בהתאמה מדויקת לצרכים של משרדי רואי החשבון בארץ.

למערכת שלו הוא קרא Doctome. היא יכולה ללוות תוכנות ניהול אחרות – אף אחד לא בא להזיז לך את הגבינה – ויכולה אף להחליף את חלקן בבוא העת. יש עוד תוכנות ניהול בעולם. גם לך. Doctome לא ממציאה את הגלגל, אבל היא כן מתאימה אותו בדיוק למידות של המשרד שלך. ופה קורה קסם.

עכשיו קח לך רגע ודמיין את השגרה החדשה שלך – מה היית רוצה לעשות עם הזמן שהתפנה לך? Doctome מאפשרת לך להסתכל מעבר למשימות שקופצות באופן ספונטני בכל שניה. 

Doctome  מטמיעה נהלי עבודה מסודרים, רוחביים, דפי לקוח, העברת מידע יעילה בתוך המשרד ועוד הרבה – כל אלה ישחררו לך את הפקק הזה. 

כשמפלס הלחץ היומיומי ירד תוכל להשקיע בדברים שתכננת להשקיע בהם: קשר עם הלקוחות, טיפוח סביבת העבודה. יעול תהליכים פנימיים לטווח ארוך. השקט הנפשי הזה יתרום לא רק לנפש שלך. הוא ישפר את התפקוד של כל המשרד. תוכל לחזור לנהל אותו. להנהיג.

בואו להתנסות במערכת

איך אנחנו עושים את זה?

פרטי קשר

ניהול ישויות משפטיות

תעוד הפעילות העיסקית

מס הכנסה/מע"מ

ביטוח לאומי

נקודות בהנהלת חשבונות

נקודות בשכר

קישורים לתוכנות חיצוניות בשימוש הלקוחות

מיסוי בינלאומי

ועוד

מערכת משימות מתקדמת לניהל פעולות מורכבות המשלבות את צוות המשרד ואפילו את הלקוח.ה

 

הכנת משכורות

דיווחי מע"מ (חודשי/דו חודשי)

מס הכנסה – מקדמות וניכויים 

בטל"א 

החזרי בלו

ועוד…

דוחות שנתיים

תחזית מס שנתית

הצהרות הון

ניהול ביקורות

ניהול עוסקים פטורים

דיווחי 126/856 / בטל"א 

ועוד

איסוף מידע ומסמכים מלקוחות באזור האישי
הצהרת הון
דוח שנתי
ביקורת סוף שנה
תאום מס / החזר מס
קליטה / סיום עובדים
ועוד .

כניסה ומיתוג עם לוגו המשרד

פניות ובקשות שירות 

ריכוז מידע אישי ללקוח.ה

עדכון פרטים אישיים, אנשי קשר והרשאות 

תיק מסמכים אישי (תעודות,אישורי הכנסה,שומות וכד')

בניית נהלי עבודה וסטנדרטיזציה בתהליכי העבודה

למדת משהו חדש? כדאי לתעד זאת לעתיד!

חיסכון בזמן בעת קליטת עובדים חדשים ללימוד וחפיפה על כל ההיסטוריה והמצב בתיק הלקוח.ה

דוחות לתהליכים ופעילות רוחבית במשרד

דוחות לכל ההליכים, המשימות, לפי לקוח או לפי עובד, 

חיפוש ואיתור טקסט בכל רשומות המערכת

ריכוז כל הנקודות הפתוחות בתיק הלקוח.ה במבט אחד

ניתן לתעד כל שיחה, פגישה, או התכתבות עם הלקוח.ה
בעת עדכון מידע לכל מטרה עתידית

התראות ותזכורות

הודעת מייל ממותגת בלוגו המשרד שלך נשלחת בהגיע מועד התזכורת – לאנשי הצוות במשרד או ללקוח.ה

בקרה על חיובי שכ"ט לכל פעולות המשרד

מעקב לכל הסיכומים מול הלקוח.ה לגבי שכר טרחה, שינויים, עדכונים, ופעולות שונות לחיוב

ריכוז נקודות פתוחות

במבט אחד ניתן לראות את כל הנקודות הפתוחות מול הלקוח – פניות למשרד , בקשות  שירות, תהליכים בעבודה,  משימות ועוד

ארכיון

המערכת לא מוחקת דבר – כל משימה, ארוע, לקוח ופעולה נשמרת במערכת* . ניתן לאחזר מידע גם עבור לקוחות עבר לכל צורך או מטרה

*בכפוף לחבילת איחסון מתאימה

בואו להתנסות במערכת